en
pl
home

PROGRAM PODZIELILIŚMY NA 4 BLOKI

 

BLOK 1: PRZYGOTOWANIE

Sprawy organizacyjne, ustalanie sposobu prezentacji, przygotowanie wystąpienia targowego. Odprawa.

 

BLOK 2: EDUKACJA / WIEDZA BRANŻOWA

Planowany harmonogram szkoleń, konferencji i paneli dyskusyjnych

Poniedziałek, 26.09.2016

Outsourcing sposobem na optymalizację kosztów

Wady i zalety outsourcingu. Jak go wdrożyć, z jakimi kosztami należy się liczyć i z jakich rozwiązań technologicznych można skorzystać, by rozwiązanie to przyniosło zadowalające efekty.

 

Poniedziałek, 26.09.2016

Zmiany w przepisach o gospodarce opakowaniami i odpadami; Org.: Dziennik Gazeta Prawna i MTP

Nowe rozwiązania na rynku opakowań – w którym kierunku zmierza rynek i dlaczego? Jak na rozwój rynku wpływają nowe poziomy zbiórki recyklingu.

 

Wtorek, 27.09.2016

Perspektywy i zagrożenia dla handlu nowoczesnego w Polsce; Org.: POHID

Spotkanie poświęcone sytuacji poszczególnych segmentów i formatów handlowych w kontekście nowych regulacji.

Agenda konferencji

10.00-10.15 - Otwarcie – Renata Juszkiewicz, Prezes POHiD

10.15-10.45 – prezentacja ekspercka (prof. Urszula Kłosiewicz-Górecka) – „Nowe regulacje a sytuacja poszczególnych segmentów i formatów handlowych”

10.45-11.45 - Panel dyskusyjny i debata organizacji biznesu (PIH, POHID, PRCH, FPH, PFPŻ, NRZHiU)

11.45-12.30 - Konferencja prasowa POHID (rzecznik konferencji oraz prof. Urszula Kłosiewicz-Górecka).

 

Środa, 28.09.2016

Panel: Nowe technologie cyfrowe i ich wpływ na handel

Sprzedaż wielokanałowa – przyszłość od której nie da się uciec, a która daje szansę na zwiększanie obrotów. Click&collect podbija rynek. Co zapewnia taką popularność tej usłudze i dlaczego warto ją wdrożyć? Coolomat – nowoczesne rozwiązanie sprawiające, że e-handel stał się jeszcze bardziej przyjazny. Urządzenia mobilne motorem napędowym rozwoju branży.

 

Środa, 28.09.2016

Dzisiejszy klient w sklepie – prawdy i kłamstwa

W co grają konsumenci? Neuromarketing. Jak i dlaczego klienci kłamią w badaniach. Eye tracking, skanowanie aktywności mózgu itd. Prezenter: Ewa Schabek, Marcin Fijoł; Klient 3.0. - jego oczekiwania i potrzeby, czyli jak sklepy spożywcze mogą sprostać wymaganiom klienta w dobie omnichannel. O idealnej customer journey, czyli gdzie, kiedy i w jaki sposób klient kontaktuje się z marką oraz które punkty styku z marką są najważniejsze w budowaniu dobrych doświadczeń. Przykłady z rynku. Prezenter: Joanna Bociąg, Branch Brothers; Jak przekonałem swoją córkę do zmywania naczyń czyli skuteczny marketing oparty na wartościach w sklepie. Na faktach. Prezenter: Maciej Szaroleta, Albedo; Witryna która przyciągnie i wnętrze które sprzed. Jak zrealizować skuteczną komunikację wizualną w sklepie. Prezenter: Iwona Kliś, Wyklejacze.pl; Posty które żrą - jak komunikować w social mediach, by samemu nie zostać pożartym. O kryzysach nie tylko mediach społecznościowych. Prezenter: dr. hab. Waldemar Rydzak, dr. hab. Jacek Trębecki, Prelite.


BLOK 3: NETWORKING

Poniedziałek, 26.09.2016

GALA NETWORKINGOWA

 

BLOK 4: SPRZEDAŻ I PREZENTACJE PRODUKTU

Praca nad przygotowaniem sposobu prezentacji, przygotowanie stoiska, analiza profilu potencjalnych klientów na miejscu, analiza profilu potencjalnych zwiedzających.

 

STAY TUNNED....

NA TWITTERZE (@SmartWayMTP) NA BIEŻĄCO BĘDZIEMY RELACJONOWAĆ  ORAZ UZUPEŁNIAĆ GALERIĄ ZDJĘĆ.