en
pl
home

50% badanych start-up'ów wskazała jako bieżącą potrzebę lepszą sieć kontaktów, a co czwarty start-up odczuwa potrzebę zwiększenia specjalistycznej wiedzy.

Źródło: "Polskie Startupy raport 2015", Fundacja Startup Poland, Warszawa 2016

 

Wydarzenia organizowane przez Międzynarodowe Targ Poznańskie są rzeczywistą platformą biznesową, gdzie w tym samym czasie, w jednym miejscu spotyka się dostawca z odbiorcą, inwestor z oferentem, srzedawca z kupcem. To tu, podczas wydarzeń organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, spotyka się rocznie ponad 650 tys. profesjonalistów z całego świata, dyskutując o nowych rozwiązaniach, prezentując swoje produkty, szukając mozliwości rozwoju w kraju i zagranicą, stymulując innowacje.

 

Jak rozumiemy akcelerację?

My rozumiemy akcelerację jako przyspieszenie rozwoju firmy, szczególnie na wczesnym etapie jej rozwoju. A jak lepiej rozwinąć firmę, jak nie przez zdobywanie nowych klientów? Udział w naszym programie, udział w targach daje podstawową przewagę nad innymi drogami rozwoju firmy - przez kilka intensywnych dni, przedstawiciele danej branży skupiają się w jednym miejscu, podczas jednego eventu, szukając nowych rozwiązań dla siebie. I właśnie te rozwiązania chcemy promować w ramach programu akeleracji SMART WAY. Nowe. Innowacyjne. Zmieniające dotychczasowe patrzenie na problem.

 

Czas stworzyć takie perspektywy dla młodego pokolenia przedsiębiorców, dla start-up'ów w fazie wczesnego rozwoju, oferując im możliwość komercjalizacji innowacji, transfer wiedzy i nauki do biznesu, ale przede wszystkim możliwości akceleracyjne, jakie są naturalną konsekwencją wykorzystywania targów, jako instrumentu marketignu bezpośredniego w rozwoju firmy.

 

Korzyści dla start-up'ów

Wsparcie największego organizatora wydarzeń w Europie Środkowo-Wschodniej z niemal wszystkich sektorów gospodarki. Doswiadczenie. Ponad 2,5 milionowa sieć kontaktów już istniejących i potencjalnych klientów. Obecność gości - zarówno wystawców jak i zwiedzających - z całego swiata; rocznie ponad 650 tys. przedstawicieli biznesu przewija się przez tereny targowe. Usługi i rozwiązania w infrastrukturze MTP spełniające wszystkie znane potrzeby wystawców i zwiedzających. Niskie koszty uczestnictwa. Networking. Mozliwość prezentacji rozwiązań podczas: Start-up Hour - w strefie konferencyjnej podczas targów; dla zwyciezcy Start-up Challenge - pitch podczas Gali Networkingowej, w której biorą udział wystawcy, najważniejsi zwiedzających a także przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu, jak izby czy stowarzyszenia branżowe.

 

Jak definiujemy start-up na potrzeby programu akceleracji SMART WAY?

Start-up - to młode przedsiębiorstwo technologiczne, w sektorze produkcji, usług lub handlu, z kluczowym elementem cyfrowym na etapie wytówrstwa lub dystrybucji (przetwarzanie informacji i pochodne technologie stanowią ważny element modelu biznesowego). Start-up istnieje na rynku nie dłużej niż 5 lat, i musi mieć na koncie innowacyjny produkt, technologię, model biznesowy lub zoptymalizowany istniejący proces produkcyjny lub usługowy.